59

عشق همین خنده های ساده "تو"ست 

 

وقتی با تمام غصه هایت می خندی 

 

تا از تمام غصه هایم رها شوم.....

نظرات 8 + ارسال نظر

شکوفه ‌ی بادام؛
غم چشم‌ هات خندیدن،
انار

و این‌ همه بهانه
که باز خوانده شوم
به آغوش تو
و زمین را کشف کنم
با سرانگشت‌هام،

زمین نه،
نقطه نقطه‌ ی تنت...

"عباس معروفی"

سارای عزیزم
چه حسن انتخابی...ممنونم ازت که منم در حس خوبِ خوندنِ این شعر شریک کردی

تو بانوی شعر و مهر و سازی...

باغبان 23 مرداد 1392 ساعت 17:07 http://laleabbasi.blogfa.com

از اون عشقهای نااااااااابببببببببببببببببب!

آره عزیزم
از اون ناب هایی که باید قدر دونست

باغبانم،من هرچقدر برات کامنت میذارم ظاهرا ثبت نمیشه...انگار بلاگفا با من مشکل پیدا کرده!!
برای دو پست اخیرت 3تا کامنت گذاشته ام که بلاگفا جمیعا همه را خورده
همش فدای سرت...عوضش همینجا با باغبان جونم صحبت میکنم

باغبان 26 مرداد 1392 ساعت 00:48 http://laleabbasi.blogfa.com

جای کامنتهات خیلی خالیه خیلیااااااااااااا
اتفاقا یکی دیگه از دوستهام هم میگه نمیتونه برا وبلاگم کامنت بذاره بنابراین نتیجه میگیریم با تو مشکل نداره با من مشکل داره

مرسی عزیزم
نمی دونم بلاگفا چه اشکالی پیدا کرده..ولی انگار فقط با بعضی ها قهر کردهچون کامنتهای دیگران تایید میشه

ببخش دیر تایید کردم...چند روزی نبودم

قاصدک 28 مرداد 1392 ساعت 15:33 http://adambarfi-167.blogfa.com

هرچه گویم عشق را شرح و بیان

چون به عشق آیم خجل باشم از آن

گرچه تفسیر زبان روشنگر است

لیک عشق بی زبان روشن تر است

چون قلم اندر نوشتن می شتافت

چون به "عشق" آمد ، قلم بر خود شکافت

عقل، در شرحش چو خر در گل بخفت

شرح عشق و عاشقی هم، عشق گفت

* مولانا جلال الدین محمد بلخی*

بسیار زیبا
ممنونم قاصدک عزیزم

ببخش دیر تایید میکنم...چند روزی نبودم

عشق درآمد از درم
دست نهاد بر سرم
دید مرا که بی توام
گفت مرا که وای تو

گفت مرا که وای تو...

فرشته 30 مرداد 1392 ساعت 14:02

تاثیرِ پروانه‏ ایِ حضور تو در شب‏ هام
همین شمعی‏ ست که دارم می سوزد،
همین عمری ست که دارم از دست می رود،
همین بوی گل
که دارم مست می کند
من از حضور تو در شب‏ هام
پروانه‏ ام...

"کامران رسول زاده"

فرشته ی عزیزم،حالت خوبه؟
چه شعر زیبایی.قبلا نشنیده بودمش
مرسی ازت دوست بسیار مهربانم

فرشته 2 شهریور 1392 ساعت 13:08

سلامم...

سلام فرشته ی عزیزم

نمیدونی خوندن کامنتهای خصوصیت چه انرژی بهم میده

انگار که با اون آرزوها و دعاهای نابت همه خستگیهامو یکجا آب میکنی

من در برابر این همه لطف و مهربونی زلال و تواقعا هیچی ندارم بگم

فقط می تونم ازت بابت تک تکشون صمیمانه تشکر کنم خیلی خیلی ممنونم دوست بسیار خوبم

قاصدک 4 شهریور 1392 ساعت 13:43 http://adambarfi-167.blogfa.com

نرگسی 23 مرداد کجا و 4 شهریور کجا؟؟
نمینویسی؟

سلام قاصدک جانم.خوبی؟ممنون که سر میزنی

چشم...به روز میکنم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد